KLIK TAU

Minggu, 07 Juli 2013

ALAT KEMALUAN TERLALU BESAR UNTUK DIMASUKKAN SAAT MELAKUKAN SEKS




Salam kenal. Saya mengalami hambatan dalam berhubungan seks dengan pasangan saya. Alat kelamin saya terlalu besar untuk boleh dimasukkan. Saya sudah cuba beberapa alternatif dengan mengoleskan cecair pelincir seks ataupun melakukan foreplay masih tetap dia merasa sakit.

Saya mau konsultasi ke doktor tapi saya malu. Saya pernah mengukur alat kelamin saya dengan penggaris yaitu dengan panjang 19 cm dan lebar 5,5 cm. Saya bingung dengan keadaan saya, apakah fizikal saya ini tidak menyokong untuk berhubungan badan dengan wanita impian saya yang tinggi badannya 168 cm? Saya tunggu jawapannya. Sekian terimakasih.

Cristian (Pria, 29 tahun), cristiXXXXX@yahoo.com
Tinggi Badan 188 cm dan Berat Badan 80 kg

jawaban

Panjang atau besar (diameter) zakar tidak masalah untuk penetrasi zakar ke dalam faraj pada proses hubungan seksual, bila lubrikasi (pelendiran) faraj sudah optimum. Jelasnya, pada saat lubrikasi faraj yang optimum berlaku, dinding faraj merekah. Kemampuan Perekahan ini membuat diameter rongga faraj melebar.

Ingat, pada persalinan-normal kepala bayi saja boleh lewat. Diameter batang zakar lelaki yang terbesar sekalipun, tidak ada yang sebesar diameter kepala bayi.

Kemungkinan penyebab yang anda alami, adalah lubrikasi faraj pasangan anda tidak optimum ketika hubungan intim, yang disebabkan masalah psikis yang dihadapinya. Atau, kerana anomali pada dinding vaginanya, misalnya polyp, papula, yang boleh tergesek menimbulkan kesakitan, kendati pun lubrikasi sudah optimum.

Dianjurkan anda mengajak pasangan berunding dengan Doktor Pakar Urologi untuk mengetahui punca dan terapinya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

KLIKLA BRO